Dostava
Kako napraviti narudžbu?
Naručujete u online trgovini. Nakon odabira proizvoda u košarici potvrđujete narudžbu i odabirete način plaćanja.
Što se događa kada naručim?
Nakon izvršene narudžbe primit ćete potvrdu narudžbe na unesenu adresu e-pošte. Ako vaša narudžba nije uspješno izvršena, nećete dobiti potvrdu narudžbe. Ako ste u narudžbi unijeli netočnu adresu e-pošte, nećete dobiti potvrdu. Provjerite i neželjenu poštu.
Može li se adresa za dostavu razlikovati od adrese za naplatu?
Narudžba može biti dostavljena na adresu koja se razlikuje od adrese za naplatu. Prilikom završetka narudžbe odaberite „dostavi na drugu adresu”, gdje upisujete željenu adresu za dostavu.
Mogu li poslati narudžbu na info@wowo.hr?
Kako imamo automatsku obradu narudžbi, nažalost nije moguće naručiti putem e-pošte.
Koja su sredstva plaćanja dostupna za plaćanje narudžbe?
Moguće je plaćanje pouzećem, PayPalom i kreditnom karticom. U slučaju plaćanja pouzećem, naplaćujemo vam trošak koji dostavna služba naplaćuje za plaćanje pouzećem. Stoga predlažemo da odaberete neki drugi način plaćanja (kreditna kartica, PayPal,...)
Zašto je moje plaćanje kreditnom karticom odbijeno?
Može postojati nekoliko razloga za odbijanje:
Nevažeća kartica
Neispravno unesen broj kartice
Nemate aplikaciju za autentifikaciju kartice (obratite se svojoj banci)
Tehnička pogreška na našoj web stranici (Ako ste otkrili pogrešku na našoj stranici, obratite nam se na info@wowo.hr)
Mogu li otkazati narudžbu?
Naravno, narudžbu možete odmah otkazati. Budući da proizvode šaljemo vrlo brzo, nažalost nije moguće otkazati već obrađenu narudžbu.
Kako mogu primiti račun?
Račun ćete primiti na svoju adresu e-pošte kada paket bude poslan.
Što trebam učiniti ako ne dobijem paket?
Trudimo se da paket s naručenim proizvodima dobijete u najkraćem mogućem roku. Dostava ovisi o zemlji iz koje dolazite. Može se dogoditi da se paket izgubi na putu do vas ili da se rok dostave produlji zbog vanjskih utjecaja. Ukoliko paket ne dobijete u doglednom roku, javite to na našu adresu e-pošte info@wowo.hr i provjerit ćemo što nije u redu s vašom narudžbom.
Gdje mogu dobiti reklamacijski zapisnik?
Reklamacijski zapisnik primit ćete na svoju adresu e-pošte zajedno s računom.
Što mogu učiniti ako dobijem oštećen proizvod?
Trudimo se provjeriti proizvode prije slanja. Ali ponekad se, nažalost, dogodi greška. Ukoliko ste primijetili stvarni nedostatak na proizvodu, molimo da nam se obratite u roku od 14 dana na info@wowo.hr i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku. Proizvod zajedno s reklamacijskim zapisnikom vratite na našu adresu. Ukoliko paketu uz proizvod ne priložite reklamacijski zapisnik, nažalost ne možemo realizirati reklamaciju jer ne možemo znati tko je pošiljatelj paketa niti na koju narudžbu se povrat novca odnosi.
Gdje mogu poslati povratni paket?
Paket zajedno s reklamacijskim zapisnikom pošaljite na WOWO d. o. o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija.
U slučaju besplatnog proizvoda, mogu li zatražiti povrat novca?
Ne možete zatražiti povrat novca za proizvod koji ste dobili besplatno u određenoj kampanji jer niste platili proizvod.
Koliko dugo traje povrat novca?
Rok za povrat je 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.
Kako mogu dobiti povrat novca?
U slučaju da ste proizvode platili kreditnom karticom ili pouzećem, kupoprodajnu cijenu vraćamo na vaš račun. U slučaju plaćanja putem PayPala, povrat isto dobivate putem PayPala.
Je li moguće osobno preuzimanje ili osobna kupnja kod vas?
Ne nudimo mogućnost osobnog preuzimanja niti je moguća osobna kupnja u sjedištu tvrtke.